bon bini!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu bon bini!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu

bon bini!!

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

13 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Bini Lieve mensen!

Nou mijn eerste werkweek zit er weer op, haha wat een week!
Ik zou deze week iedere dag op een andere afdeling meedraaien om het bedrijf en de mensen wat beter te leren kennen. Dat is ook gebeurd alleen heb ik ongeveer elke dag gewoon het papierwerk op volgorde mogen leggen.. Nuttig!
Maandag begon ik bij Front Office, heb de eerste 5 uur op een stoeltje gezeten en voor me uit gekeken want ze hadden het allemaal veel te druk om mij even wat uit te leggen! De laatste drie uur mocht ik mee KIJKEN. Dit was lange dag numero uno!
Dinsdag was het housekeeping time! Heb gelukkig nu wat meer van het ‘park’ gezien want mocht alle kamers even in. maar dat gaat na 8 uur ook wel een klein beetje vervelen aangezien allekamers bijna hetzelfde zijn. Trouwens als iemand geld over heeft; je kan hier voor 1 miljoen een Condo kopen ;) echt verschrikkelijk mooi!!!!
Dan woensdag Maintenance day.. 8 uur lang het aantal en het soort lampen in de kamers geteld, waarom vraag ik me nog steeds af!
Op naar donderdag, Activities! Eigenlijk soort animatie alleen waren er geen activiteiten die dag haha! Maar ze hadden een leuk klusje voor me. De kerktijd is namelijk veranderd van 6.30 naar 7.30 dit moet natuurlijk wel in alle informatie foldertjes op de kamers veranderd worden.. hoppa josje met een pen en typex alle kamers af!!!!
Toen was het eindelijk vrijdag.. Breakfast duty! Ik mocht alleen niet de bestellingen opnemen want dat vonden ze toch echt te moeilijk voor me! Ik werd gedegradeerd tot ‘hoofd Koffie!’

Would you like some coffee?
You’re welcome!

Toen nog eventjes met Ka, Car en Ils (en Piet!) ge-skyped! Oooooh wat had ik ineens een zin om mee te gaan naar de Bolle! Maarja, er zijn hier vast genoeg andere leuke dingen ;)

Je hebt hier trouwens geen duiven maar LEGUANEN.. en echt heel groot! Die liggen rustig op de weg of lopen gewoon langs je tafeltje! Heel vreemd maar dat maakt het tropische gevoel hier nog wel wat sterker hahaha!

Net mijn mama op de Taxi gezet, die mag weer terug naar het koude Nederland. Had niet verwacht dat ik daar toch wel heel erg tegen op zou zitten! Daarom maar ff mijn Blog updaten voor wat afleiding ;)

Nu proberen te genieten van mijn vrije weekend en maandag weer keihard aan de slag!!!

Heel veel kussen en ik laat snel weer wat van me horen!!

PS. Ik ga snel wat foto’s plaatsen, kan ik jullie eindelijk eens jaloers maken!

  • 13 Februari 2010 - 20:58

    Tilly:

    Hai Josje,

    het ziet er heel naar uit op de foto ;-)
    jij zo onder een palm boom met je coctail.je moet even iets veranderen aan je blog( ik weet niet of dat nog kan hoor maar)er staat dat je in maastircht zit
    geniet maar van je weekend.tot hoor en lees ze

    xxx Tilly

  • 13 Februari 2010 - 21:06

    Ilse:

    Liefff!!

    Ben al jaloers na je webcam rondleiding, dus laat de foto's maar achterwege (A)

    Tot skypes..

    xx

  • 14 Februari 2010 - 10:41

    Oma Tina:

    Dag lieve Josje,
    Interessant werk heb jij, ik hoop dat je ook nog wat ander werk te doen krijgt. Werk maar hard dan mis je je fam. en kennissen niet zo. We zijn jaloers op het heerlijk weer, want hier is het alleen maar sneeuw en glad.
    Er is aardig wat belangstelling voor ons huis, maar kijkers zijn nog geen kopers!
    Ik hoop dat je niet te veel heimwee krijgt en dat je helemaal bruin gebakken terug komt.
    Liefs,groeten,kusje oma.


  • 14 Februari 2010 - 13:21

    Anouk:

    leuk josje!
    geniet ervan t gaat zoooooo snel voorbij! en dat strand ziet er geweldig mooi uit :)
    kusje!

  • 14 Februari 2010 - 14:38

    Emy:

    Hé lieve Jos!
    Leuk je eerste blog, ik ben echt jaloers, vooral op de foto's ;)!
    Je werkzaamheden worden vast wat uitgebreider, dus wees maar niet bang :).
    Heel veel plezier en ik ga je blog goed bijhouden!
    Dikke kus!

  • 20 Februari 2010 - 11:37

    Oma Tina:

    Dag lieve Josje
    Zo je 2de week zit er ook weer op. Ben je nu gewend zonder je moeder? Nu kun je wat meer tijd besteden aan de mensen bij je in de buurt! En je werk natuurlijk! Hier is het weer volop winter, d'r ligt nu (Zaterdagmorgen) weer sneeuw. Tilly,Karel en Lotte zijn op vakantie naar Tsjechië en de poes is weer hier, of hij nooit weg is geweest. Ons huis is verkocht! hoi,hoi> WE moeten er de eerste september uit, voor een half jaar nog iets tijdelijks zoeken. Heel veel groeten en tot over 5 maanden.
    Kus Oma.

  • 24 Februari 2010 - 16:54

    Sannn:

    I'm jealoussss jos!

    woow t ziet er echt super vet uit! stukken beter dan hier! ;)

    Binnenkort ff skypen als ik bij carrie ben:D

    kusje voor jou lieffie!

  • 25 Februari 2010 - 12:46

    Opa Frans:

    Ik ben gisteren na de deceptie over de 10.000 mtr schaatsen van Sven Kramer ,die de verkeerde baan werd ingetsuurd bij de wissel, door gerard kemkers de hele dag in den Haag op excursie geweest met de

  • 25 Februari 2010 - 12:56

    Opa Frans :

    Werd afgebroken.

    Met de Probusclub. Jullie kunnen toch ook naar de olympische spelen kijken. ivm die foute wissel vroeg een jongetje aan zijn vader krijgt Kemkers daar nu een wisselbeker voor??
    Wij waren in Den Haag in het gemeentehuis. Enorm daar was een mevrouw die als specialiteit de archieven bestudeert en heel veel kon vertellen over een meubelfabriek Mutters welke de meubels en lambrisering voor de Titanic maakte. Het hele verhaal draaide om de Titanic, zij verzorgt veel lezingen hierover ook voor middelbare scholieren. Ze vertelde dat er kinderen zijn die thuis met verwondering vertellen de Titanic heeft echt bestaan.
    Morgen om 4 uur ontmoeten wij de kopers van ons huis bij de makelaar om het contract te ondertekenen.
    Geniet nog veel van het mooie eiland. HG Oma en Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 17363

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: