kleine aanpassing ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu kleine aanpassing ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu

kleine aanpassing ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg josje

04 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

kleine aanpassing van het fanmail adres..
mijn kamer nummer is gewijzigd naar 31!

en dan nog mijn arubaanse telefoon nummer :)
mijn nederlandse gaat de 13e februari weer mee naar NL met mijn moeder dus ik ben alleen nog op deze bereikbaar!

00 297 5669767

merci heel veel en keeping you posted!

KUSSEN

  • 05 Februari 2010 - 15:55

    Frans Boot Opa:

    Sorry, dat ik vanmiddag te vroeg belde, maar ik dacht dat jullie nog wel een beetje Europees zouden zijn. Maar kennelijk niet veel last van jet-lag. Goed dat je je tlfnr nogeens gaf want oma had van de negen een zeven gemaakt. Weet je dat vanuit Nederland naar Aruba bellen kan voor 20ct/m via teledump 09001517 dan wachten op verbinding en na jouw nr 00 297 5669767met hekje sluiten. Het is zelfs mogenlijk voor 4,5 ct/m te bellen maar dan moet je een speciaal abbonement hebben. Dat is goed voor antillianen.
    HG Opa

  • 05 Februari 2010 - 21:32

    Karen:

    Jossur! dan eindelijk in Aruba :) niet te veel in de zon liggen he anders lijk ik zometeen een lichtgevende melkfles naast jou! We spreken elkaar snel! Kus

  • 07 Februari 2010 - 20:25

    Oma:

    Lieve Schat.
    Veel succes morgen. Ik hoop dat je het leuk vindt.
    Kusjes Oma

  • 07 Februari 2010 - 22:38

    Reinnn:

    Lieverrrd ,

    Good luck morgen :) gaat helemaal goed komen .

    Ik denk aan je (L)

  • 08 Februari 2010 - 16:14

    Opa:

    Na je eerste werkervaring in Aruba, weet je nu ook wel wat poco poco betekend. Vooral als je 's avonds nog energie moet hebben voor hebbe hebbe,

  • 08 Februari 2010 - 17:26

    Margie & Eem:

    Haaai lieve Jos, we hebben net pas (sorry) ontdekt dat jij een waarbenjij bij houdt! Leuk! Geniet er van Jos!

    Liefs

  • 09 Februari 2010 - 19:54

    Opa:

    Vandaag stond er in de telegraaf, dat de vliegmaatschappijen van de juristen in Brussel grote schadevergoedingen moeten gaan betalen voor vertragingen. Hebben julie ook de telegraaf of moet ik hem bewaren?

  • 10 Februari 2010 - 13:25

    Anouk:

    Schatje!!!
    Heel veel plezier in Aruba! baal dat ik je zo weinig heb gesproken maarre.. geef even je adres dan kan ik jou ook kaartjes gaan sturen :D
    hoop je snel weer te spreken liefje en maak er een top tijd van!
    xxxxxxx noukie

  • 10 Februari 2010 - 18:32

    Merlot:

    Lieve Jossie! Ik hoop dat je het heeeerlijk hebt en al een lekker kleurtje hebt opgebouwd! Ik spreek je snel op skype! Dikke kuss

  • 10 Februari 2010 - 20:11

    Tilly:

    Hai Josje,Ben je al begonnen met werken?of kun je nog even genieten met je moeder.in ieder geval veel plezier en geniet er maar van.xxx

  • 13 Februari 2010 - 13:37

    Nienke:

    Jossie,

    geniet ervan! We skypen haha!! Was gister net te laat uit mijn werk, anders had ik met al die meiden mee kunnen skypen. Ben jaloers... het is hier zo koud!! KUSS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 17361

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: