Zelfs de vliegtuigen vliegen hier langzamer... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu Zelfs de vliegtuigen vliegen hier langzamer... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu

Zelfs de vliegtuigen vliegen hier langzamer...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg josje

04 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

he lieve allemaal,

hier mijn allereerste arubaanse blog. Na een vlucht van 36 uur (24 uur vertraging!, geweldig geregeld hier.. zelfs de vliegtuigen doen er hier langer over!) eindelijk aangekomen in Perle D'or.. hier zal ik de komende 23 weken blijven.

Heel gek aan 1 kant hartstikke geweldig hier maar toch heel raar om te weten dat ik hier voorlopig niet meer weg ga..

Vanochtend al om 5.00 wakker en zit nu in het restaurant(je) met me internet bonnetje beetje op internet met een kop koffie!

De mensen zijn hier tot nu toe allemaal heel behulpzaam en heel groot & zwart! hehe..

zometeen een telefoon kopen, auto ophalen (het kleinste wagentje wat jullie ooit gezien hebben), muggenspul kopen (ja die zijn hier ook!) dollars pinnen en op naar Papa's beach, in de zon liggen!

Morgen even langs bij het hotel waar ik ga werken om wat laatste dingetjes te regelen.. ze zijn al 3 maanden met mijn werkvergunning bezig en zonder ben ik hartstikke illegaal.

Voor nu een hele dikke kus en ik laat snel weer wat van me horen !

ps. fanmail kan gestuurd worden naar:

Perle d'Or
Boegoeroei 11Z
t.a.v. Josje Slingerland, room 72
Aruba

mijn nummer post ik later wel!
KUSSEN

  • 04 Februari 2010 - 13:38

    Marleen:

    Hee Josje...
    Gelukkig ben je veilig aangekomen!!
    Heel veel werk en gewoon plezier!! :)
    Kus Marleen en Pim

  • 10 Februari 2010 - 13:30

    Anouk:

    oh hier staat dus je adres... hihi! ga je kaartjes sturen!!!!
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 17364

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: