Surprise!! ..en weg was josje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu Surprise!! ..en weg was josje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu

Surprise!! ..en weg was josje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg josje

30 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

He lieve vriendjes, vriendinnetjes, Reina's, opa's, oma's, papa, mama, familie blablabla..

toch nog een verhaaltje vanuit Nederland omdat er gewoon nog best veel gebeurd is tijdens mijn voorbereidingen voor Aruba!

Het begon allemaal op de beruchte zaterdag 23 Januari.
Papa was met het geweldige idee gekomen om lekker bij de Japanner te gaan eten, dit kon ik tenslotte het komende half jaar niet meer doen. Thanks pap!
Mutti & PB ook in het complot en hop daar gingen we met z'n 5en (rein ook) naar de Japanner! Heerlijk gegeten trouwens, jammer dat je daarna zo ontzettend stinkt.

Moeders had de rekening betaald en we waren weer onderweg naar de Auto, dat was ook nog even spannend want de auto gaf aan nog 0 KM. te kunnen rijden op de tank.. ik had reinier er al op voorbereid dat hij degene zou zijn die zou gaan duwen. maar we hebben de shell gehaald..
Hup zo die gaat weer onderweg naar remmersteinpark 80, huize slingerland.

Daar aangekomen alle lampen uit.. josje: 'jaa dagg! er is ^%(#)#($ weer ingebroken, nou ik ga mooi niet als eerste naar binnen dat doen jullie lekker maar' - gekibbel gaat verder en broertje slingerland krijgt ondertussen overal de schuld van -

Reinier, die niet in het Complot zat, liep vrolijk als eerste de kamer binnen waarna hij er al snel achter kwam dat er 'iets' niet klopte. maar wat dat wist hij nog niet, dus terug naar josje en duwt mij de kamer in.


De liefste vriendinnetjes in koor: 'SURPRISE' (en weg was josje!)

Verder echt een geweldige avond gehad! Dames merci heel veel hiervoor! dit was een mooie afsluiter!

Nu de laatste spullen kopen, vanavond verjaardag, en dan is het bijna zover.

Ik ga jullie missen, keeping you posted!

Love, Josje

ps. Verstandskiezen trouwens nog laten trekken. heel fijn! mag officieel de komende 2 weken niet vliegen, maar daar trek ik me natuurlijk niets van aan, bikkel dat ik ben! haha.


  • 02 Februari 2010 - 08:53

    Marlot:

    Jossieee! Zat even aan je te denken, want jij zit nu lekker bijna in het vliegtuig denk ik zo! Lekker een half jaar in de zon, wetend dat het hier toch wel regent, lekker hoor! GENIET ERVAN! Kusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17362

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: