One happy Island.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu One happy Island.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van josje slingerland - WaarBenJij.nu

One happy Island..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg josje

18 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve papa, mama, opa's, oma's vriendje reina, nog lievere vriendinnen en iedereen die zich niet onder zo net benoemde voelt.

over 16 nachtjes is het dan zover.. dan ga ik aan mijn grote avontuur beginnen op Aruba.

Tickets zijn al geboekt, verzekeringen afgesloten, auto gehuurd, onderdak geregeld en natuurlijk moeten er nog wel even zomerkleren ingekocht worden. oja, zonnebrand factor 30 ligt ook al klaar!

op deze site is het dan de bedoeling dat ik jullie op de hoogte ga houden van mijn spannende en ook de niet zo spannende gebeurtenissen het komende half jaar.

Verder worden de contact gegevens voor fanmail en dergelijke allemaal later nog gepost. en natuurlijk mijn Arubaanse telefoon nummer!

Verder moet, naja niets moet, iedereen mij even toevoegen op Skype. volgens mij heet ik Josje.Slingerland
lijkt me leuk om in iedergeval jullie witte winter hoofdjes nog een keer te mogen bewonderen.

Nu nog even niets meer te vertellen maar daar komt snel verandering in.

Kussen!

  • 18 Januari 2010 - 14:34

    Mama:

    Goedemiddag dochter,

    Leuk om een berichtje van je te krijgen uit het grijze mistige Maastricht! Idd nog maar een paar koude en grijze dagen hier en dan mag ik jou wegbrengen naar de tropische zon!

    xxxxx je moeder

  • 18 Januari 2010 - 22:23

    Reinaaaaa:

    hmuuuuuuu :-( moet ik jou dan zolang gaan missen ? mag ik mee in je koffer?

    XXX reintje

  • 19 Januari 2010 - 09:00

    Opa En Oma, :

    Wij hebben je berichtje gelezen en wachten met spanning op verdere berichten.

  • 19 Januari 2010 - 12:14

    Stephanie:

    Jeeeh Jos! Bijnaaaaaaa!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 17360

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: