Reina op Aruba.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu Reina op Aruba.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu

Reina op Aruba..

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

23 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Bon bini dushi's!!!

lang lang geleden dat ik wat geplaatst heb.. naar aandringen van mijn papa toch maar weer even een update haha!!

oke nu moet ik even hard nadenken wat ik/we allemaal gedaan hebben..

Laten we beginnen bij zondag 14 Maart ;) de aankomst van Rein. Ik moest de hele dag gewoon werken (tot 6 uur.) en Reinier was rond 4 uur al op Perle D'or. Heeft ie even 2 uur gechillt aan de bar met Melissa en Chantal en toen was ik alweer 'thuis'. Die avond hebben we niets speciaals gedaan, gewoon hier in het Restaurant wat gegeten en 's avonds nog even Moomba beach laten zien aan reinier Samen met de broer en vriendin van Katharina, die hier nu ook op vakantie zijn.

De volgende dag was ik lekker vrij en zijn we naar Papa's beach geweest en 's avonds hebben we heeeeerlijk gegeten bij de Flying Fish Bones, 1 van Aruba's beste restaurants. Marjolein had voor ons een tafeltje IN DE ZEE gereserveerd. Heerlijk met onze voeten tussen de krabbetjes ;) genieten van een Prosecco en een 3 ganagen menu!

Dinsdag en Woensdag moest ik helaas gewoon werken en heeft reinier het eiland in z'n eentje een beetje verkent. Woensdag avond natuurlijk nog even naar de Paddock geweest waar onze Nederlandse dj Billy the Klit ons voorzien heeft van mooie R&B en House beats :) :) ..

We zijn redelijk vroeg alweer gaan slapen want de volgende dag hadden we met z'n 6en (Katharina, Mario, maike, bart, rein und jos) al om 08.00 3 quads gereserveerd. De eerste paar uur heb ik echt in m'n broek gepoept van angst want waar wij off road zijn gegaan was best heftig! was wel echt een geweldige dag, naar de Natural Pool geweest, de Caves & National Park.

Zaterdag zijn we gaan snorkelen op Palm Island, dure dag want ik heb ook nog even 75 gulden uit mijn hand laten waaien en ik was mijn handdoek vergeten! smarty pants!!

Vissen waren trouwens iets groter dan verwacht dus wist niet hoe snel ik weer het water uit moest! na wat aandringen en 'josje wees nou niet zo'n schijterd' ben ik weer terug het water in gegaan en was het toch wel ontzettend gaaf! Jullie krijgen de groeten van Nemo!

Poe even nadenken hoor..
Nu zitten we aan de bar een sunny side up egg te eten en gaan zo even mijn pay cheque cashen en dan op naar Papa's beach voor een chill dagje.

Morgen weer werken :(..

Trouwens lieve vriendinnetjes, heeeeel erg bedankt nog voor de lieve / lekkere fles wijn!

Heel veel kussen van mij en natuurlijk van een poeppie bruine reinier!( hij heeft me binnen een week al ingehaald!)

Liefs, josje

  • 23 Maart 2010 - 17:28

    Opa Boot:

    Lieve Josje
    Goed zo. Leuk om weer iets van je te horen. Ik wou dat ik wist hoe ik die foto's af kan drukken. Vanavond gaan we naar Woerden . Het is de eerste ontmoeting van de bewoners van Hof van Bredius. We vertellen nog wel hoe het gaat, Veel liefs Opa.

  • 23 Maart 2010 - 17:57

    Stephanie:

    Josssssss

    Hoe leuk je fototjes met Reina! Jullie hebben het super zo te zien..!!! Gelukkig is de fles wijn helemaal heel aangekomen (H) was nog maar de vraag met reinier hahaha
    We missen je hier hoor! We zaten van de week nog te borrelen en toen bedachten we dat we je missen tijdens onze rosé avonden...maaaaaar johh jij zit lekker daar in het zonnetje, en wij ook bijna bijna (wordt steeds beter, morgen miss 18 graden haha) Duss nog even volhouden en dan zien we je weeeeer!
    Nou lief have fun over there..dikke zoen

  • 24 Maart 2010 - 14:28

    Sanne:

    Hee lieve josss!

    Wat ziet het er allemaal heerlijk uit :D
    Binnenkort gaan we weer skypen ja!? wat een belevenis was dat ;)

    Kissss

  • 25 Maart 2010 - 08:19

    Mama:

    Goedemorgen schatje,

    Ik hoop dat het werken in het donker gisteren een beetje meegevallen is?!

    Wat me al een paar keer door m'n hoofd geschoten is maar wat ik je vergeet te melden; je koelkast..........check even hoe de ijsjes in je diepvriesvak eruit zien.......volgens mij kun je alles beter zo snel mogelijk weggooien.........is niet gezond wanneer het ontdooit is en weer opvriest......en als jullie nog steeds geen electriciteit hebben wordt het een vieze bende!?

    xxxxxxx mama

  • 29 Maart 2010 - 13:59

    Oma Boot:

    Ik hoorde, dat Reinier weer naar huis is, het zal wel stil zijn. Of misschien wel lekker rustig. Wij zijn gisteren met Tilly naar den Haag geweest om de familie van Jan Verlaat te condoleren. Jan was dood gegaan, hij was al erg lang ziek.
    Op ons huis staat 'n bord verkocht maar het duurt nog wel 'n jaar voor ons nieuwe huis klaar is, dan ben jij weer al lang thuis.
    Heb 'n fijne tijd en tot ziens.
    groetjes Oma.

  • 29 Maart 2010 - 15:25

    Oma:

    vergeten :Dag Lieve Josje ,

  • 11 April 2010 - 13:34

    Plonie:

    Josje wat een ongelooflijk leuke tijd. Ik hoop dat je werk ook leuk is en dat je er wat van opsteekt. Veel succes en ook plezier
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 17336

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: