en het gaat gewoon z'n arubaanse gangetje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu en het gaat gewoon z'n arubaanse gangetje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu

en het gaat gewoon z'n arubaanse gangetje

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

18 Mei 2010 | Aruba, Oranjestad

Nou op verzoek van Nienke Balk weer een verhaaltje op waarbenjij.nu ;) haha nee hoor ik mag wel weer is na 2 weken een update plaatsen!

Eigenlijk is er weinig spannends gebeurd. veel gewerkt, maar met het hotel maar voor 40% vol is dat ook niet heel enerverend. heel veel voor je uit staren en proberen beetje orde te scheppen in het arubaanse systeem.

ben eigenlijk een beetje aan het aftellen totdat papa & mama en zelf Tim & PB nog langs komen.. daarna is het alweer bijna afgelopen voor mij.

nu lekker een dagje vrij.. de boodschappen zijn gedaan, naar de laundry geweest en ook nog even langs de bank om mijn cheque te cashen..
26 mei begint Soulbeach hier met veel amerikaanse zangers, dj's en weet ik veel! Katharina en ik hebben een backstage pas weten te bemachtigen dus wij gaan daar even ons social network uitbreiden ;)

ik ga mijn overheerlijk broodje zalm eten en op naar het strand!


  • 18 Mei 2010 - 17:22

    Stephanie:

    Jaloerssssss....(A)


  • 18 Mei 2010 - 19:06

    Opa Boot:

    Ik vond het maar een kort berichtje. Wij zijn vandaag twee wekeb terug en realiseren ons hoe moe we waren 2 weken geleden. Jetlag is op deze leeftijd anders dan 30 jaar geleden. Wij hebben zondagmorgen je moeder nog bij ons ontbijt gehad. We hebben toen ook fotos uit Aruba uitgewisseld.Je moeder had leuke fotos van ons bruiloftsdiner op het strand. Misschien dat ze er nog een paar naar jou stuurt. Veel liefs, en nu ga ik oma vertellen dat er weer nieuws is uit Aruba. Opa

  • 19 Mei 2010 - 07:46

    Mama:

    Goedemorgen Slinger,

    Nou wij tellen de dagen ook af hoor! Dat warme weer is bijzonder goed voor mijn gestel! Sowieso denk ik dat zon, zee en strand voor iedereen beter is dan het koude kikkerweer in Nederland!? Ik hoorde van papa dat jij gaat proberen te regelen dat wij de baby-schildpadden mogen begeleiden naar de zee? Zou volgens mij hardstikke leuk zijn; en kom daar graag voor uit m'n bed! Nou ik ga weer een kruisje op de kalender zetten! xxx

  • 30 Mei 2010 - 11:03

    Reinn :

    Schatttt !

    nog maar 43 dagen , jeeeeh !

    Spreek je snel , Love you liefje van me

  • 02 Juni 2010 - 02:11

    Opa Boot:

    Oma gaf mij gisteren op mijn kop, omdat ik nooit meer iets uitprint van wat jij schrijft. Hoe kan ik dat nou zei ik tegen haar. Maar ik moet natuurlijk ook ons nieuws vertellen. Wij hadden vorige week woensdag al mijn zussen op bezoek voor de jaarlijkse zussendag. Dat waren er 8. We hadden van 11.00 tot 13.30 uur koffie en broodjes en natuurlijk moccataart. Om 14.00 uur hadden zij een workshop in Woerden in een chocoladefabriek De Truffel hetgeen een enorm succes was. Ze konden daar volop bonbons maken en eten. Om 16.30 hebben ze bij ons thuis Martini Asti een soort prosecco gedronken. En om 18.30 uur kwam tante Tilly met Karel allerlei eten brengen wat we bij de Chinees de Lange Muur in Woerden besteld hadden. Het geheel was een enorm succes voor Oma.

    Zaterdag zijn Tilly, Karel en Lotte naar Italie vertrokken, zij zitten veertien dagen in een huisje in de buurt van Genua aan de Levant.

    Ondertussen hebben we al weer een paar keer asperges gegeten, dat is toch iedere keer weer lekker.
    Nog een paar weken in Aruba volhouden, ondertussen krijg je nog veel bezoek over. Veel liefs van Opa en Oma.

  • 10 Juni 2010 - 22:21

    Opa Boot:

    Hoe gaat het in Aruba? Is het niet moeilijk met 2 Slingers in Perle dór?Volgende week zijn er zelfs 4 Slingers. De mensen zullen wel denken,dat het feest is, i.v.m. de W.K. zijn er in Montfoort wel straten welke hartstikke vol zijn met slingers,
    Leuk he.

  • 13 Juni 2010 - 21:35

    Opa Boot:

    Ik zag vanavond dat er morgen om 14.20 uur een vlucht OR 363 naar Aruba vliegt vanaf Schiphol, Verder hoorde ik van je vader dat er grote kans is dat hij met je moeder op dat vliegtuig zit. Ik begreep van Oma dat ze een lege koffer bij zich hebben om een gedeelte van jouw vracht, mee terug te brengen. Je hebt het wel goed georganiseerd. HG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 17331

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: