ik leef nog steeds .. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu ik leef nog steeds .. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu

ik leef nog steeds ..

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

22 April 2010 | Aruba, Oranjestad

Na een hele lange tijd weer even een teken van leven uit Aruba.

Mijn laptop is helaas 2 weken geleden overleden dus ik moet het nu doen met de 'huiscomputer' die ergens in een hokje zonder airco staat in de brandende zon! niet heel fijn dus om even te gaan internetten!

Laptop naar een mannetje gebracht die een mannetje kent en die kent weer een mannetje die mijn computer wel kan maken. vandaag gebeld maar er is wel een pakketje aangekomen met onderdelen maar of die van mij daar tussen zitten is een tweede.. heerlijk hier die 'Poco Poco' cultuur!

verder is er eigenlijk niet zo heel veel spannends gebeurd.

2 weken (of 3?) was hier een soort mini sensation white 'Cream' waar Katharina heel relaxed vip tickets voor geregeld had. ik helemaal blij en lekker gemaakt van te voren met wat er wel niet allemaal included zou zijn. haha komen we daar is het gewoon heel stoer denk ik om met zo'n armbandje te lopen want verder was er weinig inclusief!
Uit eindelijk nog wel aan de Champagne gezeten die ook weer via via via geregeld was dus avond was helemaal top!

Dan natuurlijk de gewone werkdagen die af en toe heel lang duren maar soms ook best prima zijn. heel spannend is het alleen nog steeds niet en ik weet wel dat ik voorlopig nog niet hoef te werken en al helemaal niet op aruba!

Dan al de gestrande nederlanders in het hotel waar ik het centrale aanspreek punt voor ben geworden en ben gister dan ook 8 uur bezig geweest om Dinner Vouchers te SCHRIJVEN want dat doen ze hier niet op de computer natuurlijk!

Vandaag weer een 3-11 shift en heb al afgesproken met mijn collega dat we pizza gaan bestellen ;) dus vanavond komt ook wel weer goed!

Mama, Opa & Oma komen ook al bijna (maandag!) helaas maar voor een weekje, maar ik kijk er wel heel erg naar uit! even weer vertrouwd nederland om me heen..

Ik mis jullie heel erg en stiekem heb ik weer heel erg zin om jullie allemaal te zien!

Heel veel liefs,

Josje


  • 23 April 2010 - 02:00

    Opa Boot:

    Weer stiekum wakker terwijl Oma verder slaapt. Wij zijn ook stiekem in spanning voor de grote reis naar Aruba, om Josje te bezoeken en dit jaar Konninginnedag te vieren. Wat hebben we dikwijls naar het nieuws gekeken of de luchtvaart maatschappijen al weer vliegen. Gisteren bericht gekregen dat ons vliegtuig een uur later vertrekt. Daardoor wordt het wel heel laat voor we bij jou landen. Wij zijn heel benieuwd, hoe het bij jou is. HG Opa

  • 23 April 2010 - 19:44

    Stephanie:

    Nice to hear about you jossie..was lang geleden! Gelukkig heb je het nog steeds naar je zin..hier alles top!

    Dikke kuss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

josje

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 17328

Voorgaande reizen:

02 Februari 2010 - 12 Juli 2010

one happy island

Landen bezocht: