Poe Poe.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu Poe Poe.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van josje slingerland - WaarBenJij.nu

Poe Poe..

Door: josje

Blijf op de hoogte en volg josje

30 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Nou zondag was het dan zover.. opnieuw weer afscheid nemen! Helemaal niet leuk maar ja dat hoort erbij als je in Aruba op stage gaat! Volgende keer laat ik Aruba naar de Noordzee slepen :) lekker makkelijk.

Zondag weer helemaal alleen en een hele grote teringzooi op mijn kamer.. dus gelukkig kon ik de tijd doden met HEEERLIJK opruimen! kamer weer schoon en maandag weer aan de arbeit! pff. nu wil ik toch wel weer een weekje terug naar Nederland hoor.. eventjes gezellig bijkletsen onder het genot van een Rose met 'De meiduuhh' en piet & beer natuurlijk!!!!

dan even een avondje met papa en mama op de bank.. middagje opa's en oma's avondje bolle.. POEHEEE!!!!

haha nee gaat hier wel helemaal goed komen maar moet weer even opnieuw wennen aan het feit 'alleen op aruba'. dit is dan ook weer een beetje overdreven aangezien hier nog 60 andere nederlandse 'interns' rondlopen!

oke kortom, heel veel gelul maar ik mis jullie nu wel heel erg!!!

Heel veel liefs,

Josje

• 30 Maart 2010 - 15:54

Aukje:

Josseflos!

Schatteke toch! Ik kan het me helemaal voorstellen dat het wel even moeilijk was om afscheid te nemen, maar het hoort erbij en er moet inderdaad ook weer gewoon gewerkt worden. Gelukkig schijnt het zonnetje daar en is het heerlijk warm! Hier is het inmiddels weer slecht weer helaas.. Heb je skype? Dan kunnen we snel een keer bijkletsen!

Succes op je stage liefje!

BISOUXX

Lieve Josje
    Vandaag ben je een beetje alleen. Wij zagen wel op teletext dat Reinier 3 kwartieer te vroeg op Schiphol landde. die had kennelijk veel haast om thuis te komen. Vandaag met de secretaresse van Frans Peter gebeld over het huis in Workum waar we per 1 september waarschijnlijk een klein jaar gaan wonen. Het blijkt dat er nu ook een internet aansluiting komt en dat er een schotelantenne op het balkon is, omdat het centrale net bijna alleen Duitse stations heeft. Wij gaan vrijdag naar Scheveningen om de weduwe van Jan Verlaat te ontmoeten. Die is nu alleen en zal wel behoefte hebben om wat te praten.

• 01 April 2010 - 20:17

Lieve Josje
    Toen ik 2 dagen geleden probeerde mijn antwoord eruit te krijgen gebeurde er niets, dus klikte ik nog zes maal. Daardoor heb je mijn brief 7 maal ontvangen. Ik zag het gebeuren, maar kon er niets meer aan doen.
    Gisteren morgen zat ik op internet te kijken of er nog een mogelijkheid was om naar Tenerife te gaan, vond ik iets bij La Pinta, toen ik Oma erbij riep zei ze vanmiddag komt Hanneke hier langs en misschien is het wel leuk om met haar te praten of het iets is om met haar mee te gaan naar Aruba. Nou toen kregen we er steeds meer zin in om bij jullie reisbureau te gaan boeken. het bleek geen probleem om dezelfde vlucht te boeken op 26 april aankomend in Aruba om 19.35 uur, Dus in een dag tijd heb ik de optie bevestigd en al betaald alleen moet jouw moeder de tickets ophalen want die worden niet per post verstuurd. Wij krijgen er steeds meer zin in. Je moeder had al een paar keer aan Oma gevraagd of ze zin had, maar die wilde niet zonder mij op vacantie gaan. Dus tot gouw en tot ziens veel liefs, Opa

• 02 April 2010 - 17:23

Mama Van Nadine:

Hoi Josje,

Ik zag en las jou mailtje naar nadine en ik merkte dat via jouw naam er een link zit naar dit reisverslag.
    Dacht meteen kom even een berichtje sturen.
    Je zit wel op een te gekke plek hoor en kan lekker uitgaan!:)
    Stage is eigenlijk nooit leuk en zeker niet in de horeca ze buiten je uit tenminste bij de Nadine wel.Leuk dat je ouders in Juni komen.Wij zouden rond 20 April naar Aruba zijn gegaan vanwege walter zijn 50e verjaardag maar nu Nadine daar niet zit gaan we 14 april 2 weken naar Spanje.
    Wij hebben ondanks de ellende van Nadine haar stageplek het voordeel dat we nu echt heel vaak even naar haar toe gaan het is dichterbij dan M'stricht. Dit verdiend ze ook want zij is uiteindelijk echt helemaal alleen daar.
    Het gaat stukken beter met haar en krijgt ook wat meer contact met haar collega's. Nou lieve meid wens je nog veel plazier en succes met je stage. En kom zeker naar M'dam als je weer in nederland bent. Hartelijke groetjes Eliëtte mamsie van Nadine